Od niedawna nasz salon rozpoczął współpracę z firmą Wagas, prekursorem we wdrażaniu na polski rynek systemu ochrony mebli. Jest to oferta bardzo rozpowszechniona na zachodzie Europy a w Polsce dostępna jedynie w wybranych salonach meblowych.

System skierowany jest do klientów indywidualnych, którzy dokonali zakupu nowych mebli tapicerowanych, bądź skrzyniowych. Proponowany jest na 36 lub 60 miesięcy i już od momentu dostarczenia mebli do domu chroni je przed skutkami nieszczęśliwego wypadku. Po wygaśnięciu okresu gwarancji udzielanej przez producenta przedłuża ją również na szkody strukturalne i konstrukcyjne. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, bądź gdyby naprawa wiązała się z kosztami przekraczającymi wartość mebla jest on wymieniany na nowy.

Uszkodzenia objęte ochroną:

1 Meble tapicerowane i skórzane

  • plamy z jedzenia i picia
  • plamy płynów ustrojowych ludzi i zwierząt
  • tusz od długopisów
  • zadrapania spowodowane przez zwierzęta
  • plamy z farby, kleju i makijażu
  • plamy spowodowane barwnikami ubrań
  • przebicia, nacięcia i rozdarcia
  • prawie wszystkie przypalenia
  • uszkodzenia ram, sprężyn, mechanizmów rozkładania, dźwigni lub przewodów (po wygaśnięciu gwarancji producenta)

Zobacz: Meble wypoczynkowe



2 Meble z drewna i innych twardych powierzchni

  • plamy z jedzenia i picia
  • tusz od długopisów
  • plamy z farby, kleju i makijażu
  • plamy spowodowane barwnikami od ubrań
  • zadrapania spowodowane przez zwierzęta
  • znaki i pierścienie spowodowane przez płyny
  • zadrapania, wyżłobienia lub odpryski
  • złamanie
  • oparzenia lub ślady gorąca , których nie spowodował pożar
  • pękanie, powstanie pęcherzy lub łuszczenie się wykończenia
  • odpryski, zadrapania lub stłuczenie szkła lub luster
  • uszkodzenie zawiasów, prowadnic oraz siłowników (po wygaśnięciu gwarancji)

Zobacz: Meble do gabinetu

Wagas cechuje niezwykle profesjonalna likwidacja zaistniałej szkody, która przebiega szybko i bez zbędnych formalności. Ubezpieczyciel dysponuje siecią serwisantów , w razie potrzeby posiłkując się serwisem od danego producenta. Zespół przyjeżdżający do klienta większość napraw bądź zabrudzeń jest w stanie usunąć na miejscu. W przypadku braku takiej możliwości mebel jest odbierany i przywożony po naprawie na koszt ubezpieczyciela.