Od niedawna nasz salon rozpoczął współpracę z firmą Wagas, prekursorem we wdrażaniu na polski rynek systemu ochrony mebli. Jest to oferta bardzo rozpowszechniona na zachodzie Europy a w Polsce dostępna jedynie w wybranych salonach meblowych.
System skierowany jest do klientów indywidualnych, którzy dokonali zakupu nowych mebli tapicerowanych, bądź skrzyniowych. Proponowany jest na 36 lub 60 miesięcy i już od momentu dostarczenia mebli do domu chroni je przed skutkami nieszczęśliwego wypadku. Po wygaśnięciu okresu gwarancji udzielanej przez producenta przedłuża ją również na szkody strukturalne i konstrukcyjne. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, bądź gdyby naprawa wiązała się z kosztami przekraczającymi wartość mebla jest on wymieniany na nowy.
Uszkodzenia objęte ochroną:
1 Meble tapicerowane i skórzane
- plamy z jedzenia i picia
- plamy płynów ustrojowych ludzi i zwierząt
- tusz od długopisów
- zadrapania spowodowane przez zwierzęta
- plamy z farby, kleju i makijażu
- plamy spowodowane barwnikami ubrań
- przebicia, nacięcia i rozdarcia
- prawie wszystkie przypalenia
- uszkodzenia ram, sprężyn, mechanizmów rozkładania, dźwigni lub przewodów (po wygaśnięciu gwarancji producenta)
Zobacz: Meble wypoczynkowe
2 Meble z drewna i innych twardych powierzchni
- plamy z jedzenia i picia
- tusz od długopisów
- plamy z farby, kleju i makijażu
- plamy spowodowane barwnikami od ubrań
- zadrapania spowodowane przez zwierzęta
- znaki i pierścienie spowodowane przez płyny
- zadrapania, wyżłobienia lub odpryski
- złamanie
- oparzenia lub ślady gorąca , których nie spowodował pożar
- pękanie, powstanie pęcherzy lub łuszczenie się wykończenia
- odpryski, zadrapania lub stłuczenie szkła lub luster
- uszkodzenie zawiasów, prowadnic oraz siłowników (po wygaśnięciu gwarancji)
Zobacz: Meble do gabinetu
Wagas
cechuje niezwykle profesjonalna likwidacja zaistniałej szkody, która
przebiega szybko i bez zbędnych formalności. Ubezpieczyciel dysponuje
siecią serwisantów , w razie potrzeby posiłkując się serwisem od danego
producenta. Zespół przyjeżdżający do klienta większość napraw bądź
zabrudzeń jest w stanie usunąć na miejscu. W przypadku braku takiej
możliwości mebel jest odbierany i przywożony po naprawie na koszt
ubezpieczyciela.